zondag 6 februari 2011

Bochtenset maken

Zo vandaag weer druk geweest met de supermono. Vanochtend eerst de tandwieldrager aangepast. Er moest een dikke rand af om hem tussen de brug te kunnen krijgen. Ik heb nog steeds weinig tot geen ruimte maar het wiel kan er nu ook nog maar net in. Maar dat was genoeg voor vandaag om de ketting er even over te leggen. Later nog meer aandacht aan besteden.
Daarna ben ik met me vader (goede steun in me project) begonnen met het zagen en meten van de pijp wat later vandaag me bochtenset moest gaan worden. Dat er op en er af om maar te blijven meten is bijna om gestoord van te worden. Aangezien me fietsje nu ook op zolder staat kan je steeds naar beneden lopen om de boel even te hechten met het las apparaat. Vandaag dus een halve marathon gelopen (en me vader een hele haha).
Na veel werk is het uiteindelijk toch gelukt naar wat gevloek en getier.
We hebben eigenlijk gewoon pijp gebruikt wat ik nog had en zij tegen me pa dat ik het wel zwart zou gaan spuiten maar het is eigenlijk best aardig geworden en denk toch dat ik het maar in deze rvs kleur laat. Het komt niet echt over op de foto maar de demper steekt nu een beetje schuin onder het voetstepje uit wat die nieuwe Honda Fireblade's nu op moment hebben, dit wou ik ook. Hier wat plaatjes van vandaag.