vrijdag 23 juli 2010

Radiator bouwen

Omdat bij mij het blok nog al ver naar voren zit heb ik vrij wel geen ruimte meer voor mijn radiator. Daar komt nog bij dat de Cagiva Mito kuip ook nog is vrij smal is en dus darom nog minder ruimte over heb.
Daarom moeten er weer wat aanpassingen gedaan worden. Zo moest ik veel delen weg halen uit de kuip. Van een vriend van me had ik een radiator gehad die ik mooi aan kan passen voor op de mono.
Vervolgens de boel op gemeten om te kijken hoe veel ik kwijt kon tussen de bochtenset en de kuip. En dat was dus niet veel, wat doe je dan ? De zaag in de radiator !
Nu past de boel er net tussen. Het beetje wat ik over had pasten per toeval nog net boven onder het balhoofd dus ook dit deel ga ik maar gebruilen. Eerdaags de omlijsting maken en de aansluitingen voor de water slangen.